کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/06 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یک نوجوان برای خرید گوشی آیفون، کلیه‌اش را فروخت

آسوشیتدپرس خبر داد: پس از آنکه یک نوجوان چینی برای خرید یک گوشی آیفون ویک دستگاه آیپد یکی از کلیه‌های خود را فروخت مقامات این کشور اعلام کردند علیه پنج نفر در این کشور به اتهام فعالیت در زمینه خرید و فروش اعضای بدن اعلام جرم کرده‌اند.

به گزارش سافت گذر به نقل از سیتنا؛ این پرونده به این نگرانی دامن زده است که برای مقابله با پیامدهای منفی مصرف گرایی در جامعه چین و بویژه در میان جوانان به اندازه کافی تلاش نشده است.

مقامات دادستانی شهر چنجو این پنج نفر را به سازماندهی عمل خارج کردن یک کلیه یک نوجوان هفده ساله دبیرستانی و آسیب رساندن عمدی به وی متهم کرده‌اند.

متهمان شامل یک پزشک جراح ، یک پیمانکار بیمارستان و دلالانی می شوند که در اینترنت به دنبال اهدا کنندگان اعضای بدن می گشتند و یک اتاق عمل را نیز برای عمل های جراحی اجاره کرده بودند.

واحد مرکزی خبر گزارش داد که گفته می شود یک و نیم میلیون نفر در چین به پیوند عضو نیاز دارند اما هر سال فقط ده هزار نفر اهدا کننده پیدا می شود که این مسئله به گسترش تجارت غیرقانونی عضو منجر شده است.

یکی از متهمان با دریافت 220 هزار یوان (35 هزار دلار) از یک متقاضی پیوند کلیه، 22 هزار یوان (3500 دلار ) به دانش آموز اهدا کننده کلیه پرداخت کرده بود و بقیه این پول را نیز با متهمان دیگر و چند نفر از کارکنان پزشکی درگیر عمل پیوند تقسیم کرده بود.

این دانش آموز هفده ساله چینی با دریافت این پول یک گوشی جدید آیفون و یک دستگاه آیپد برای خود خریده بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8505 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/01/21 تعداد مشاهده: 1579
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر